Život je jako zrcadlo. Mračte se do něj a bude se na vás také mračit. Zasmějte se a bude vám veselým a hravým společníkem :-)

čtvrtek 4. srpna 2011

"Dóza"

V naší lékárně mají výprodej laboratorního skla... jedna dóza mi hned padla do oka... teda dóza... spíš preparátní válec s převislým víkem :-). A teď tu s ním běhám a nevím, kam s ním a co do něj :-). Zatím jsem jej "vypěknila" háčkovanou dečkou a heřmánkovým čajem. Myslím, že nejeden laborant by to nerozdýchal :-). Zatím ho nechám tak a uvidím, ve špajzu může skončit vždycky :-)





2 komentáře:

  1. Některé laboratorní sklo je nádherné...doma mám starý poklop na mikroskop, někde by se našly staré prachovnice i petriho misky...no jo, kdysi jsem dělala v laboratoři :)Mně by se v dózičce líbily např.mušličky nebo sušené okvětní lístky růží :) a nebo barevné lentilky na mlsání!

    OdpovědětVymazat
  2. Je kouzelná, taky jednu mám! Ale ta moje závidí té tvé, jak si ji vyšperkovala!
    Lékárníka - romantika by to potěšilo!
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat